Tuğçe Özbudak Yeni Resimleri

Standard

39 responses »

  1. tugcecim coookkk guzelsın sna hastaym canm benım off keske benım olsan senı sevıyorum guzelim resımlerınde cıııoook cuzel cnm

  2. tuğçeee çoookk güzelsin yaaa🙂 sana senden daha güzel sözler sölemek isterdim ama malesef öle sözler yok…

  3. sizi çok seviyorum sizden bir şey istesem yaparmısınız bana marazın msnesini verirmisin lütfen sizi seven bu çocugu kırmayın yada maraz la ünyeye gelin ben nuriye ilk ögretim okulundayım siz ünyeye gelin kime sorsanız gösterirler o okulu marazın hastasıyım gendisini örnek alıyorum ikinizi çoooooook seviyorum gelin işte lütfen beni kırmayın dizinizi birinci bölümden beri izliyorum sizi bu
    kadar seven insanı kırmayın

  4. melda saçının rengi kızıl kendi gibi saçıda çok güzel ben yakından tanıma fırsatı buldum umarım sende tanışırsın ve görürsün;)

Bir Cevap Yazın

