Tuğçe Özbudak Duvar Kağıdı Resimleri

Standard

Tuğçe Özbudak

87 responses »

  1. tuğçe abla sni çok sewiyormm seni çok begeniyormm.dünyanın en güzel kızısın.çok tatlısın.seni çok seviyormmm:d

  2. Seni çoookkkk sewiyorum tuğçeeeee fan club’unda çok güzel olmuş başarılarının dewamını dilerim

  3. çook tatlısın senin gibi tatlısını görmedim eminimki dışın gibi içinde güzeldir seni seviyorum adanalı dizisine devam

  4. 30 | hilal
    Temmuz 4, 2009 5:01 pm

    çook tatlısın senin gibi tatlısını görmedim eminimki dışın gibi içinde güzeldir seni seviyorum adanalı dizisine devam

    katılıyorum insanın duruşu içini yansıtır derler o masum bakışları sezmek hiçte güç deil…

  5. ßaşaralı bir oyuncu sevecen sıcak kanlı oyunculugundaki samimiyetiyle izliyicilerin dikkatini çekip sevgisini kazanıyor…

  6. bence düz saç değilde bukle bukle şeklinde yaptığı zaman daha kendine has bi güzellik ifade ediyor..

  7. Bazı sosyete dünyasındaki insanlarla karşılaştım ama hiç biri bir anlam ifade etmiyordu ama tuğçe hanımda nasıl olur bilemem :$

  8. aşkım bnm ya sna bayılıyorum keşke ablam olsaydın sni çok seviyorum inşallah bugün seninle karşolaşıp konuşuruz hayatımda en çok istediğim şey bu inanki melekin sanki ggökten inmişsin

  9. aşkım bnm ya shni çok seviyorum çok da beğeniyorum süpersin keşke ablam olsaydın seni hayatımda çok görmek istiyorum inanki sanki melekjsin gökten inmişsin seninle oturup konuşmak istiyorum msn ni de tabii ki çok istiyorum aşkımsın sn çok da güzelsin

  10. gerçekten çok güzel yaaaa aynı ben:) şaka bir yana gerçekten beni ona benzetiyorlar:)fizik olmasabile yüzüm çok benziyor:)

  11. gerçekten çok güzel ben onunla fotoraf çektim ama fazla konuşmak wakti yoktu çünkü çekim yapıyordu keşke onunla oturup doya doya sohbet etsek ah işşallah yaaaa

  12. selam tuğçe hanım sizi çok seviyorum aşığım size ne olur anlayın beni siz dünyalkardan bile güzelsiniz sizi çok seviyorum sizin fikonuz olmayı isterdim gerçekten aşığım size seviyorum sizi ne olur mesaj yazın…. ben trabzonlu emre

  13. çoooooook güzel dünya güzeli hayatımda gördüğüm en güsel kıs tuğçe bende onun gibi olacam.

  14. tuğçe özbudak’a bayılıyorum adanalıdaki oyunculardan en çok tuğçe özbudak’ı seviyorum tuğçe abla senin en büyük hayranlarından birisiyim lütfen bana cewap yazz!!!:(:(:(

  15. sizin gibi bir eşim olsun devlete borcum olsun valla hiç önemli degil siz olduktan sonra sizden küçügüm ama olsun askın yası sorulmazmıs bilirsiniz esmer güzelim benim :):)

  16. ayyyyyyyyy cok güzelsin ya yerim bn seni bu güzelliginle kimse seninle yarışamaz cok brgeniyorum deni hersey gönlünce olsun öptüm by

Bir Cevap Yazın

